Pro našeho klienta, společnost, která se zaměřujeme na realizaci a provoz energeticky úsporných projektů, hledáme vhodné kandidáty na pozici Office Assistent.
Náplň práce
- Podpora vedení při běžné agendě, příprava obchodních dokumentů (zprávy, prezentace, zápisy atd.)
- Administrativní činnosti: vyřizování telefonátů, správa pošty, evidence a archivace faktur a dokumentace
- Příprava nákupních a dodacích listů, podkladů pro docházku, evidence dovolených a nemocenských
- Organizace schůzek, služebních cest a interních akcí
- Obstarání kancelářských potřeb a další běžný provozní servis
- Spolupráce napříč týmem a plnění operativních úkolů dle potřeby
Požadujeme:
- Předchozí zkušenost na podobné administrativní pozici
- Znalost anglického jazyka pro účely interní komunikace
- Dobrou znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Spolehlivost, samostatnost, organizační schopnosti
- Profesionální vystupování a ochotu pomáhat ostatním
Nabízíme:
- Spolupráci na HPP
- Stabilitu silné mezinárodní společnosti
- Flexibilní pracovní dobu
- Občasnou možnost práce z domova
- Přátelské pracovní prostředí a různorodou pracovní náplň
- Platové ohodnocení odpovídající zkušenostem
- Místo výkonu práce: Praha 7 - Holešovice
okud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.