Pro našeho významného klienta, společnost, která se zabývá profesionálními návrhy exteriérů a interiérovým designem, hledáme novou kolegyni či kolegu na pozici Referent/ka nákupu.
Náplň práce:
- Zajišťování objednávek u tuzemských i zahraničních dodavatelů
- Zpracování dodavatelské dokumentace (příjemky, dodací listy, faktury)
- Příprava podkladů pro poptávky, nabídky a reklamace
- Organizace dopravy zboží od dodavatelů
- Každodenní komunikace s dodavateli v češtině i angličtině
Požadujeme:
- Znalost práce na PC, zkušenost s firemními informačními systémy výhodou
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni (slovem i písmem)
- Pečlivost, zodpovědnost a samostatnost
- Dobré komunikační a vyjednávací schopnosti
- Vysokou míru empatie
Nabízíme:
- Stabilní zázemí úspěšné společnosti
- Práci na HPP v moderním prostředí a přátelském kolektivu
- Stabilní dobré a motivační finanční ohodnocení dle výkonu
- Prémie a firemní benefity (stravenkový paušál, vzdělávací kurzy, po dvou letech 25 dní dovolené)
- Možnost nástupu ihned či dle domluvy
- Místo výkonu práce: Velká Bíteš
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.