„Pečlivě jsme naslouchali a přemýšleli, ale jako společnost stojící na mezilidském kontaktu věříme, že je tohle pro Starbucks správná cesta,“ uvedl na firemním blogu generální ředitel Brian Niccol. Dodal, že řetězci, který čelí poklesu tržeb a dalším problémům, to pomůže odvádět ještě lepší práci.
Kavárenská síť oznámila, že nově budou muset její zaměstnanci pracovat v kancelářích od pondělí do čtvrtka, což je o jeden den více než doposud. V případě, že se zaměstnanci rozhodnou novou politiku platící ve Spojených státech a Kanadě nedodržovat, dostanou jednorázovou výplatu a budou propuštěni.
Z kavárny s výhledem na KLDR je turistická atrakce. Za víkend přiláká tisíc lidí![]() |
V rámci tohoto kroku společnost požaduje, aby se někteří manažeři přestěhovali do Seattlu, kde firma sídlí, nebo kanadského Toronta.
Niccol, který do vedení Starbucksu nastoupil před necelým rokem, ale už provedl i mnoho dalších změn. Přepracoval kavárenskou nabídku, vzhled podniků a zrušil možnost využívat toalety, pokud si dotyčný zákazník nic nekoupil. Donedávna tato možnost v Severní Americe fungovala bez problémů.
Začátkem roku Starbucks zrušil přes tisíc pracovních míst. Pravidla pro práci na dálku ale zpřísňují i další velké společnosti včetně Amazonu či JP Morgan. Podle výzkumu Stanfordské univerzity přesouvají firmy přibližně třetinu zaměstnanců, kteří by přitom mohli pracovat i z domova, zpět kanceláří na plný úvazek. Přibližně pětina jich stále funguje striktně na home office a 45 procent využívá hybridní přístup.
Hledáte práci gastronomii, hotelnictví nebo v cestovním ruchu? Vyberte si z aktuální nabídky pracovních pozic na portálu jobDNES.cz |